Torsdags Morgon.

   2011-11-03 - 06:10:39

Okej morgon med mitt kaffi efter en orolig natt..
Vaknat hundra gånger och stirrat på klockan, som om jag hade nå viktigt att göra idag..
Men det är inget spec idag mer än jobbet så fattar ej..
Gick upp innan klockorna ringde iaf.

Jobbet igår gick bra igår tills fjädern på Toron gick sönder, alltid är det nå..
Inte fanns det någon ny att köpa i linde heller så T fick laga lite, får hoppas det håller tills den nya kommer..

Fick sällskap hem fr jobbet av Thess och Janne, trevligt att träffa mina söta grannar igen va ju ett tag sen nu.
Fullt upp med skola och jobbande.
Talar en massa om det spännande som ska hända oss snart, kommer bli kanonis.

Efter det gick jag upp till Anna, hälsade på alla bäbisar där och kissarna mådde betydligt bättre igår efter dom fått i sin massa mat och vilat sig.
Vovvarna är så söta när dom försöker smyga sig in och gosa överallt.
Och lilla NovaBus är ju alltid söt. Vilken härlig familj ! <3


(fult kort men ni fattar vinkeln, sola !)

Längtar efter sol och värme nu, men tiden fram till resan kommer gå snabbt, mycket inbokat så..
Ska bli så skönt och skojigt ! 65dagar kvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus