Wish me luck..

   2011-11-13 - 11:59:31

Sovit väldigt bra inatt trots allt..
Sitter nu med lite kaffi och försöker vakna till, kollar runt lite på kläd sidor efter ett fint paljett linne :)
Alltid velat ha ett sånt men det känns lite "för mycket".. Men vi får se, har inte hittat nå jag vill ha än så..

Gårdags kvällen spenderades hos Härder, snack, youtube kolla och Tv spela..
Hade en trevlig kväll helt enkelt.

Detta blir mitt sista inlägg på ett tag, kanske kommer ett i helgen annars om ca två veckor.
Av anledningen att jag ska iväg, till var/vad får ni veta sen.


Mina älsklingar <3


Kommentarer
Postat av: Simon

Vart ska du?? :)

2011-11-13 @ 12:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus