Filuris.

   2011-10-05 - 06:01:26

En trött morgon idag, sitter med mitt kaffe och försöker piggna till lite..
Vaknade upp en sväng för någon timme sen av att FilurFindus vill ligga mig och sova..
Fick han göra för jag orka ej bry mig, men de va väldigt varmt när jag vaknade upp igen och känseln i benet va inte 100. hehe, Han fick lite frukost sen gick han ut i blåsten..



Igår blev det höst på jobbet, vi tog bort alla begonior och sen va vi och köpte massa ljung som jag planterade ut i dom större krukorna hade gärna velat haft silverek också men det hade dom ej..
Så jag ringde Maria och kolla om hon hade lust att bli med och plocka lite vitmossa,
Det vill hon så nu är det fint i krukor o urnor med ljung och vitmossa.

Efter jobbet gick jag ner till båter med sällskap av Micke o Linus,
Öste ur våran båt som var nära på att sjunka till havets botten och hjälpte dom upp med sin båt.
Sen gick jag hem och solade, duschade och la mig på soffan.

Idag ska jag träffa Anna efter jobbet, göra lite ärenden i stan sen kanske gå en sväng.
Alltid trevligt att träffa henne så det är en Em att se fram emot. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus