Gässsp !

   2011-10-26 - 05:39:38

Gässssp !
Ën aning trött i ögat, men snart har jag nog piggnat till och blivit redo för en ny dag av lövbekämpning..

Gårdagens jobbdag bestod mest av att vi försökte byta rem på Toron,
4pers för att fatta hur och det va inte lätt. Men det blev riktigt bra när det väl va bytt så ville knappt sluta köra när jág skulle sluta för dagen.
Fick även fin besök av våran saknade Brittis, det var så trevligt att träffa henne så.

Väl hemma blev jag jätte trött, åt lite mat och la oss sen på soffan och kollade på Cars2.
Det va en bra film men kunde ändå knappt hålla ögonen öppna..
Blev lite mer tv sen la jag mig och läste lite och somnade ganska så snabbt.



Ikväll ska jag till Fanthyttan med Maria och Jonny, på seans hos Terry Evans elever.
Kommer bli riktigt spännande !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus