Kanon dag !

   2011-10-29 - 19:45:32

Nora och Örebro idag alltså, Allt har gått kanonis.
Hittade på mitt alfapet köpte det såklart ! Plus en jätte gosig filt :)
I Örebro blev det storhandling på Willys och ett motorstativ till Tomas.



Nyss duschat och ska göra mig klar för en middag på Wokhouse med Tomas, Anna, Nova och Matte.
Kommer bli göttigt, lite lyx med två måltider ute idag, först McD och nu Wokis. :)
När vi kommer hemåt igen hoppas jag dom andra är sugna på att bli slagna i alfapet :P
Även köpt mig lite glögg som ska förtäras, glad att dom börjar sälja det på Willys iaf. Mums!


Kommentarer
Postat av: Simon

Låter som en kanonkväll! :)

2011-10-29 @ 19:59:06
Postat av: Maria

Hoppas vi kan träffas nån dag och testa spelet. Kram

2011-10-30 @ 07:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus