KuckelimuckMedicin.

   2011-10-11 - 05:49:03

Lite trött morgon med en täppt näsborre och lite halsont..
Har inte tid att blir sjuk nu! Tar mig min kopp kaffe och försöker piggna till.

Igår höll vi på med löven hela dagen igen, tänk om allt bara kunde ramla ner nu så vi fick undan det..

Efter jobbet promenerade jag hem, stannade till vid Snuttebo och gick in en sväng och tala lite.
Så trevligt att träffa dom så!
Väl hemma fixade jag lite käk och sen for vi iväg till Snuggan.
Hälsade på Mamma och Pappa som inte är helt friska så dom fick en liten kakburk av mig som kanske fungerar som kuckelimuckmedicin :)



Eftersom vi har en kär vän som fyller år idag så blir det lite tårtäta i em :)
Grattis Mattias!


Kommentarer
Postat av: bibbi

Tack Emma för Kuckelimuck medecinen!Den var jätte god o kanske det kliar lite mindre nu!Puss o kram för att du är så omtänksam!=)

2011-10-11 @ 17:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus