Kylan på väg..

   2011-10-07 - 05:46:57

Tidig morgon med kaffe som vanligt, funderar över min telefon som har laddat ur sig både igår och inatt igen.
Hoppas verkligen inte det håller på att ge sig, har ju nyss köpt nytt batteri ju..
Haft två ganska bra dagar på jobbet, hållt på med alla löv inte det lättaste när de ska blåsa hela tiden :/
Men det man får bort får man bort..

I Onsdags va jag in till Linde med Anna och Nova, handlade lite nya nagellack och nageldekoration.
Tänkte jag skulle fixa dom någon dag men nu gick ju en nagel av bara för de.. menmen :(

Igår blev jag hämta direkt fr jobbet av Anna :)
Åkte hem och böt om sen upp till henne, vi fick städ ryck så stor städade hela huset.
Blev så fint så!
Sen slingade jag hennes hår men vid de laget var jag så hungrig så magen skrek så hann ej se resultatet men hon skrev att hon blev nöjd så de va bra.



Kylan kommer till helgen skriver dom..
Jag längtar till snö, och spec Julafton :)
Är ju så himla mysigt att vakna tidigt en fin julmorgon, tända lite ljus, en brasa och bara ha det fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus