OnsdagMorgon.

   2011-10-12 - 07:34:46

Lite senare morgon än vanligt, ska iväg till vc kl8 och ta lite läskiga blodprover..
Men som vanligt har jag ätit min banan och sitter nu med lite kaffi.

Igår fixade vi undan mer löv, inhandlade ny olja och jag försökte lära mig köra Toro, va väldigt svårt men får öva mer idag när jag kommer tillbaka.. Plus att jag tappade skopaan i lövhögen :/ Haha, inte så lyckat kanske men glad att den ramlade av där och inte någon annanstans.

Efter jobbet gick i över till Mattias, firade han på sin födelsedag, åt lite tårta och tala med folk.
Va trevligt, mer firande av han blir det på fredag då vi ska fetsa lite och bege oss ut på Bistro.
Hör inte till vanligheten direkt, men det blir nog skoj.

Konstigt väder igår kväll, åska med blixtar och dunder fast det var minus ute :/
Undrar jag vart världen är på väg egentligen..
Fortfarande kallt ute nu så va ju inte direkt något högtryck som kom in.. menmen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus