På fötter igen.

   2011-10-19 - 05:40:14

Onsdag morgon, vaknade av att det blåser och regnar som f*n ute..
Lite kaffi nu sen byta om och åka till jobbet igen. Skönt!
Gårdagen va ingen skojig, förutom förkylningen så trodde jag ett monster skulle äta upp allt mitt som jag byggt upp under en tid nu, självförtroende och sånt ni vet..
Men alla har dåliga dagar och känns bättre idag.
Behöver bara komma iväg och jobba igen, avskyr att vara hemma.
Endast huvet som kliar nu, tror jag sköljde ur balsamet för dåligt igår :/

Har inte gjort så mycket denna vecka förutom att försökt blivit frisk från denna jävliga förkylning.
Kan ej komma ihåg sist jag varit så här dålig.. Därför jag ej skrivit nå..
Bakade en paj i Måndags som jag bjöd Anna på, så hade henne och Nova här en sväng.
Alltid trevligt, fast man känner sig otrevlig när man är sjuk..
Igår kom min käraste mamma hit med lite lunch och kärlek <3
Piggar alltid upp. 







 


Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt att du börjar bli bättre. Ska vi försöka boka in en "date" i helgen. Såå himla länge sen vi sågs. Stor bamse-krya på dig kram

2011-10-19 @ 07:04:08
Postat av: malin

är det därför det kliar i huvet ibland ;) trodde först att det var torr luft eller nått för de gjorde de i mitt huvud häromdagen :P



krya på dig :) kram

2011-10-19 @ 09:44:07
URL: http://malos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus