Söndag.

   2011-10-16 - 19:18:42

Haft en ganska lugn Söndag med mycket hostande men har ändå hunnit med en del..
Städat, tvättat och sånt skoj.. Sen har jag bytt lite gardiner, planterat en ny blomma plockat in en bukett med kärleksört och ätit en väldigt god middag.. tror jag, känner tyvär ingen smak med min förkylning.. :(
Hostar och mår skit, orkar inte mycket alls innan jag måste vila mig..
Bestämt mig för att vara hemma imorgon också och vila hela dagen och bli av med värsta hostan iaf..



Igår hade jag också en vilodag, men på kvällen köpte jag mig massa morotar, gurka och dipp och åke upp till Snuttebo, satt där och myste med dom hela kvällen.
Inte så mycket gosande med Nova eftersom jag inte är frisk.
Men lite pet och gos blir det ju ändå, svårt att stå emot sötisen ju.


SÖT!

Ny telefon också. Svårt att skriva sms på den med mina naglar men det ska jag nog vänja mig vid.




Kommentarer
Postat av: Sara

Krya på dig! Kram

2011-10-17 @ 13:01:20
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus