Topphumör!

   2011-10-10 - 05:57:52

God Morgon, Känns som jag nyss la mig men det är bara att försöka vakna nu med lite kaffi.
Antar att det finns en del löv på jobbet som vill komma upp idag eftersom frosten varit här i helgen.

Hade en jätte bra dag igår, va på sånt bra humör hela dagen.
Städade, tvätta, handlade mat och fick ett bakryck så jag bakade kolakakor,
blev över 100st så nu har jag ett tag :) Sen provade jag en ny rätt till middagen, fylld kycklingfilé lindad i bacon med potatisklyftor och hemgjort vitlöksbröd, blev gott och omtyckt av älsklingen också.
efter maten la vi oss i renbäddade sängen och kollade en film, mys!

Kändes så bra att lägga sig igår när man haft en så bra dag, skönt att vara på topphumör en hel dag.
Sånna dagar önskar jag mig mer av.


Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus