Trevlig Afton.

   2011-10-09 - 10:59:42

Vaknade upp sent idag igen men inte alls lika koko idag som igår.
Men det är en kall morgon och jag sitter som vanligt med mitt kaffioch försöker piggna till.

Gårdagen vände på em fr att varit den tråkigaste dagen på länge till att bli riktigt trevlig!
Träffade på Thess och Janne och gick en promenad och tala lite skit.
Jag gick sen vidare till Härder med min sax och en påse muffins för att klippa Jimmy medans dom kollade hockey.
Ramlade in mer o mer folk och kvällen blev riktigt trevlig, alla satt och tala och vissa kollade hockeyn, själv tittade jag nog inte på tv en gång :P Men fick låna Tobbes mobil och spela de där Word spelet som alla spelar nu, Va skojigt men förlorade två gånger :(
Sist men inte minst kom Anna och Nova ner, självklart fick jag Nova i armarna direkt och gosa lite.
Sen blev jag med raggad på köttfärssås i Snuttebo så följde med dit, åt god mat men sen blev jag trött och gick hemåt i sällskap att Anna och hundarna.


Sötis Nova.


Idag ska jag väl städa lite som vanligt sen vet jag inte mer för stunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus