Äntligen !

   2012-04-24 - 18:00:07

Äntligen visade sig solen och gav mig värme! :)
Tänk va solen gör gott för själen, mycket energi kvar efter jobbet, fixat ute och inser att jag måste köpa mig en kratta ! Löning imorgon så efter det kan jag skava in till stan och leta på en.

Vi har fått mycket gjort på jobbet idag, känns skönt när man kan stryka massa på listan :)
Även lovley att det kommer så mycket söta blommor här o var, blir så glad av att se dom komma upp.





En liten promenad väntar nu med Sara och Molly efter det blir det matlagning. Kyckling får det bli!


Just! Fick en nostalgitripp i skallen igår när jag hittade på massor av grodägg i Duschens pöl på gården !
När man var liten och samlade ihop ägg i hinkar och försökte föda upp grodor ! :)
De va tider de ;P

 



Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för promenaden =)Kram

2012-04-24 @ 18:49:33
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Cici

Hej! Vilken fin blogg du har :D Har du något tips till mig kanske? Alltid roligt att ta emot tips på hur man kan snygga till bloggen och/eller innehållet :D Eller bara säga om du gillar den som den är ^_^

2012-05-01 @ 12:02:07
URL: http://dirtyblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus