Drömmar om landet..

   2012-04-04 - 08:33:49

Redan inne på Onsdag, Påskvecka och snart är det slut med praktik och på med jobbkläderna igen.
Fortfarande kluvet hur jag tycker om det, Lovley att vara ute och jobba men kommer sakna tjejerna så otroligt mycket !

Som sagt snart påsk också, igår efter dagen var slut i butiken så for jag iväg till Snuggan och va ut med Troja,
 vi lånade lite påskris fr skogen och skrutta runt en stund.
Så jäkla skönt att vara i Snuggan, lungt och tyst och så är det ju så fint ! Någon gång kanske jag flyttar tillbaka, fast till mitt eget hus ? Vem vet :)
Blev även att sakna alla sommarblommor ute, gå och plocka ihop en slarvig men charmig bukett fr någon åker och trycka ner i en vas. Troligtvis kommer jag aldrig kunna göra så igen då det blivit en "arbetsskada" att sätta allt perfekt :P hehe.


Men visst får det en att längta ? :)
(bild fr google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus