Fredag.

   2012-04-20 - 17:56:49

Fredagen är här och redan halvvägs borta.
Vi är äntligen klara med planteringen av alla dessa panseér så nu är det vår på schörgår´n men tyvär inte någon annanstans, är så trött på detta skit väder vill ha sol !

Efter jobbet åkte jag och Tomas in till Linde en sväng, han fixa sina ärenden och jag gick in till mina brudar på blomaffären en sväng :) Alltid kul att träffa dom.
Har nyss legat på soffan och försökt pigga på mig lite för ska straxt iväg och träffa Carran och hennes vänner, lite fest då hon fyller år idag :) Får se hur länge man orkar men en stund blir det allt :)



Grattis raring ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus