Jobbet.

   2012-04-11 - 05:59:24

Ny vecka, redan onsdag dock och tillbaka på mitt gammla jobb igen :)
Första dagen igår, gick kanon bra, lite kallt och blött att vara ute men det går.
Någon dag kommer solen fram igen. :)

Men det är härligt att vara ute om dagarna igen trots regn,
mycket friskluft och skönt att röra lite mer på sig.
Men lite svårt att gå upp på morgonen :P men det kommer man väl in i igen.
Och ny arbetskamrat också, men vi kommer funka bra ihop så det kommer gå galant.
Men kommer ändå sakna dom gamla två.



Mina söta violer och ännu en flygandeGris.

Nu ska jag försöka vakna till lite och sen bege mig.


Föresten såg jag en jätte bra film igår, Hugo. Älskar filmer som denna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus