Lördagen !

   2012-04-15 - 12:11:40

Hade en riktigt fin Lördag.
Fika borta på mellanvägen för att Jimmy fyllt 25, fanns så mycket gottigt så jag hade önskat att jag kunde smakat på allt men det orkade jag inte. Men det jag smaka var riktigt gott !
Blev sen kvar där med Sara och Molly hela eftermiddagen och halva kvällen, trevligt :)






MUMS!


Var sen upp till Micke och Linus en sväng, snackade lite där och Linus visade kort fr sin praktik på alla söta hundar och han satt även och kämpade med sin jätte lösa tand :)
Tänk när man hade tänder att vicka på hela tiden.

Vi avslutade kvällen/natten borta hos Härder med han, Duschen o Fanta.
Satt och titta på UFC och snacka skit.

Idag blir det städning som vanligt och hoppas på att hinna byta däck då det inte blev av igår.
Hoppas alla får en bra Söndag.






Söta damerna :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Sickena snygga i bloggen i dag =)

2012-04-15 @ 13:52:07
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus