Toppen helg.

   2012-04-21 - 23:15:18

Haft två kanon bra kvällar nu och även en bra, men något segstartad dag idag :)

Gårdagskvällen blev jätte skojig, trevliga tjejer, mycket tokprat och massa dans på Bistro.
Började ju kvällen med SexParty ! Mitt första "party", aldrig varit på varken ljus,sex lr burk party förut.
Kan aldrig tro att några av dom andra toppar detta, haha. Riktigt skoj, och det finns ju så mycket konstiga saker.
På Bistro var det ganska tomt med folk men vi hade skoj ändå, dansade hela tiden vi var där så :)




födelsedagsbarnet ;P


Idag har jag passat lilla Nova så grabbsen kunde bygga kök, var dock lite sen imorse då jag inte riktgit vaknade till då klockan blivit över 3 innan jag kom i säng :/ Menmen, gick bra ändå och hon är ju så söt !





På eftermiddagen och kvällen idag har vi varit ute i Snuggan, träffat nästan hela syskonskaran.
Åt smörgåstårta och satt och tala massa, riktigt trevligt!
Älskar när vi ses så där och snackar massa trams, bara umgås :)
Nu sitter jag och väntar på tvättmaskinen ska bli klar så jag kan gå och sova sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus