Bloggar igen!

   2012-08-26 - 11:30:00
Efter blogguppehåll sen Midsommar p.g.a att jag INTE kunnat ladda upp bilder fr att det varit nå strul tänkte jag nu kanske försöka blogga lite igen då jag äntligen kan lägga upp bilder igen !
 
 
Har ju hunnit hänt väldigt mycket sen jag blogga sist men orkar ju inte dra upp allt..
Vi har iaf hunnit in i Höst nu, känns det som iaf.. Sommaren som jag väntade på kom aldrig och det känns ganska så surt, men vi har ju en resa som väntar oss i Januari så får väl vara glad över det så länge.
 
Längtar!
 
Nora Mrken har pågått i helgen, sista dagen för den idag och jag hade tänkt hinna dit i regnet men nu får vi se då jag har en nattsuddare till sambo..
Annars får jag väl vänta tills Linde marken blir, men känns inte alls lika skoj..
Marken gör väl med att det är höst ?
Gillar hösten, tända ljus, tända i kaminen, plocka svamp, och snart dags att göra min årliga rönnbärskrans..
 
 
Ja detta får räcka för nu med bloggande igen..
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Välkommen tillbaka till bloggvärlden =)

2012-08-26 @ 12:34:12
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus