Drömar som gör min galen..

   2012-02-04 - 10:34:27

Hade en bra dag igår på jobbet som vanligt, ville inte änns att det skulle bli helg !
Em/kvällen spenderades först med besök av min bror och hans tjej, sen i vänners sällskap.
Några kom hit och jag åkte även upp till Snuttebo och hälsade på min käraste vän och hennes familj, lilla Nova hade växt så mycket på dessa veckor. Snart ingen bäbis längre!


<3




Vaknat upp vid 4, 7 och tillsist halv10. Sovit alldeles för länge känner mig helt koko.
Konstiga drömmar förföljer mig och jag vet inte alls varför, har haft en tid då jag inte kommit ihåg mina drömmar alls från att varje natt kommit ihåg dom som det vore en film..
Men nu har det kommit tillbaka och inte i någon bra verision, vill inte komma ihåg dessa för dom gör min orolig...
Varför? Vad betyder dessa? Hur gör jag så dom försvinner?
Spelar ingen roll att jag vaknar och somnar igen för dom fortsätter.. Suck.
Olika drömmar men dom slutar alltid med samma sak,:
 Jag ser T med en annan tjej och jag packar ihop allt som är mitt och åker iväg.
Men jag gråter mindre och mindre i varje dröm, som om jag vänjer mig vid tanken?! Helt sjuk ju,
vill inte alls att någon sådant ska hända och tror det ej i vaket tillstånd heller !

i drömtydning :
Se din partner har sex med någon annan: Du är förmodligen djupt osäker på ditt eget värde och
 osäker på om du är älskvärd.
Dessa känslor kan dölja plågsamma beroende på den älskade person.
 Detta beroende kan grundas på barndomen behov som aldrig träffat, eller var förrådd.

(två sista raderna förstår jag inte alls,hjälp)

Självklart är detta inte nått man kan tro på men undrar ändå varför för vill få bort detta.




Nu blir det en dusch och lite plock.
Väntar Linus i em, lite barnvakt tills imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus