Full Rulle..

   2012-02-16 - 08:18:47

Dagarna rusar förbi och det är redan Torsdag igen.

Praktiken är ju kanon och jag får inte nog av det :)
På Alla <3 dag var det full rulle och jag tog en massa kunder, gick kanon bra.
När jag väl kom hem satt älsklingen och vänta, fick jätta fina <3dag presenter.
Älskar min skrutt<3

Igår åkte jag till Mamma med lite blommor efter jobbet, blommor piggar alltid upp när man inte är riktigt på topp.
Lärde även katten Nils "sitt", hehe :)
Men Troja förstod inte alls "kanin", knäpp hund <3


Jag och Troja :)


Ska snart klä mig och åka in för ännu en dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus