Lördag.

   2012-02-25 - 18:26:27

Vaknade till vackert väder men alldeles för blåsigt för att kunna avnjutas ute :/
Drack mina koppar kaffe och åt för mycke smörgåsar till frukost.
Fick fin besök av Nova! och farbror dusch, Nova spydde dock 100ggr men hon är så söt ändå,
har saknat det lilla trollet !


Lite äldre bild på SötisNova.

Gick sen bort till Sara, gjorde ett försök att klippa hennes lugg men sluta även denna gång med att hon fick göra det själv :P Även där fick jag en spya på mig inte Saras men lilla Molly beslöt sig för att tömma sig lite :)
Söt unge det där också, tror vi blev vänner idag :) Innan har hon varit lite gnällig på mig.

Hälsat på i Snuggan också, fikat och kramat på MaPan. :)  
Har nyss kommit hem och ska väl fixa lite mat och sen vet jag ej vad jag ska göra faktiskt...
Lär hålla mig vaken iaf då jag ska hämta hem Sara fr Linde inatt..


MaPa <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för hjälp & skjuts =) Kram!!

2012-02-26 @ 06:27:13
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus