Måndag, Ts Dag.

   2012-02-27 - 08:01:46

Måndag morgon igen och det gör mig som vanligt ingenting :)
Älsklingens födelsedag idag också, grattis till dig <3


<3 Som lyckligast antar jag :)

Gårdagen började ju kanon, våran suprise utflykt ledde till Arenan och min första brunch. Jätte mysig start på en söndag med en massa gott att äta det tackar vi för!
Underbart väder var det också så jag hade t.o.m på min vårjacka och converse !
Åkte sen in och tvättade av bilen lite snabbt, var behövligt! men nu undrar jag om jag kommer få upp bildörren efersom det varit så kallt inatt.. Visar sig snart.


Vår känlan.

Som vanligt på söndagar var det städning, tvättning och mys i soffan som gällde.
Och Mattias som kommer över och kollar på kontoret med oss, trevlig tradition :)

Kastade även ihop min första sockerkaka, lätt men vette fan om den blev så bra. haha. T skulle provsmaka och han hostade till lite sen började vi skratta, platt, lite törr och hubbabubba konsistens :/
Hah, men går ner med lite kaffe i em :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus