Min dag idag.

   2012-02-11 - 08:54:36

Morgon kaffe som vanligt, trodde jag skulle iväg och jobba när jag vakna men kom på att så var ju inte fallet.
Kan ju tjata lite mer om hur himlans kul det är på praktiken, så mycket som jag skrattar där var det lääänge sen jag gjort, och självklart lära sig mycket, och göra det som jag verkligen tycker är skoj. Underbart !

Igår kväll gjorde vi inte mycket alls, åt lite mat, la oss på soffan och fastnade framför en film, Stardust. Tycker den är riktigt bra, gillar sånna sorts filmer !
Efter den va slut blev det en dusch och sen en till film i sängen, Abduction också en bra film.

Denna dag kommer bestå av tårtbaka, besök och kvällen vet jag ej än..
Men det är ju faktiskt min dag idag :)



Bjuder lite på mig själv denna dag, med den finaste bilden fr thailand ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus