Mitt ! :)

   2012-02-08 - 07:55:58

Gårdagen va kanon, vi fick mycket gjort och vi fick även in en massa nya saker ! :)
Glasskålar, burkar, söta tändstickor mm..
Jag fick även göra mitt egna skyltfönster !! :D Sjävlklart fick jag lite hjälp men ändå. 
Turkosa detaljer = Emma. Oh vad det är roligt att pyssla runt!! 
Så vad tycks ? (Mobilkamera)










Laddade upp massor av bilder fr Thailand igår, skrev och berätta men sen när jag skulle ladda upp det blev datorn mupp och allt försvann :( Men ska sätta mig någon gång och göra om det..
Som ni kanske förstå har jag mycket om dagarna nu.. Men det är så skojigt så det gör mig inget alls !


Kommentarer
Postat av: bibbi

Så fint!Vad du är duktig!<3

2012-02-08 @ 08:40:18
Postat av: Maria

Superfint!!

2012-02-08 @ 09:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus