Redan Torsdag.

   2012-02-09 - 08:34:54

Redan Torsdag, tiden går fort när man har skoj.
Sovit ganska dåligt, vaknat ofta och fått panik över att näsan är täppt..Suck.
Rekord med mest snytningar igår iaf, hoppas det går mot det bättre nu.
Tur att det är så skoj på jobbet annars hade jag nog varit hemma och vilat mig lite.
Mer pyssel och göra fint i butiken idag, tänk att det kan vara så roligt !! :)

Nu sitter jag med mig vanliga morgon kaffe, och har just fått ett godmorgon skrik av Findus.
Men nu ligger han och sover igen, vilket liv att vara katt. hehe.



Tårtgöra på lördag också, men funderar starkt på att göra en stor C-vitamin bomb i form av fruktsallad ist,
kan behövas för alla i dessa förkylningstider.. Men det visar sig.

Tusen tack för en underbar sambo också när man jobbar långa och senare dagar <3


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är såå glad för din skull att du hittat nåt som passar dig så bra. Du är jätteduktig.

Många kramar.

2012-02-09 @ 08:55:53
Postat av: Simon

Söta Findus =))

2012-02-09 @ 15:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus