Söndag, suprise och städning.

   2012-02-26 - 10:10:23

Solen lyser idag igen, synd att det även blåser idag igen..
Kaffe nu och försöka piggna till :)
Vid halv 12  tiden kommer Sara & Jimmy och hämtar oss och vi ska iväg, vart vet vi ej då det är en suprise vi fått i födelsedags present. Ska blir skojigt iaf, nått att fylla upp Söndagen med :)

Igår hade jag fullt upp med att försöka komma på nått att göra så jag skulle hålla mig vaken tills Sara ringde, Kollade på tv, satt vid datorn, kolla på T när han byggde på bilen eller snarare sågade isär bilen och ritade en jätte fin teckning till Johanna ;P haha.
Men helt plötsligt ringde Sara och jag kunde åka in och hämta henne, hann ej göra någonting vettigt utan bara tänka på vad jag skulle göra. haha. Men det funkade ju det med.


Snart dags igen. :)

Utöver suprise trippen så är det ju städSöndag så jag vet ju vad jag har att göra när jag kommer hem igen.
Lär även åka och handla lite fika då min älskling fyller år imorgon ! 

 




Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för idag =)

2012-02-26 @ 13:52:41
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus