Underbara väder !

   2012-02-24 - 08:07:11

Vaknar upp till underbart väder även idag :)
Solen gör så mycket när den lyser, blir lite sprallig.
Kaffe på detta men tyvär inge frulle då jag glömt handla mina kära bananer.

Kanon dag igår också som vanligt, lärde mig lite nytt gjorde en grav dek. och blev en hel del bud åka.
Sötaste Frida kom även med tomat frön till mig, så snällt :) Kommer sakna ihjäl mig på dessa tjejer när det är dags att återgå till schörka..

Även världen sötaste Pappa som offrar en slant till mig och mitt oklippta hår. <3
Så idag ska jag gå och boka en klipptid för första gången på jag vet inte när.



Älskar denna bild ! Jag och Pappa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus