Helgen..

   2012-02-19 - 10:49:11

Söndag morgon, dags för städning och tvättning. Gör mig ingenting alls..

Helgen har varit okej, Bowling i Fredags jag vann faktiskt så det var skoj.
Igår var vi ute på sjön och sladda lite bil och andra fordon även lite fiske på sidan av som inte ledde till nått.
Bilkörandet va det som var skoj för vädret va skit.

Pizza i soffan med Michaela och Sm i sjung, sen en film bara jag under en filt avslutade kvällen.
Men eftersom jag lovat att köra dom hem till gusselby fick jag vackert gå upp och göra det.
Isgata och det va väldigt läskigt att köra, tog stora vägen hem och blev stannad av konstapeln för första gången.
Gick bra eftersom jag är en laglig typ :) Men måste varit fel på hans maskin grejs för min bil stod på en firma i gbg sa han :/ skumt..








Körv !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus