Flowers !

   2012-06-06 - 20:34:18

Ledig Onsdag och det känns skönt att fått lite gjort, hade gärna tagit helg helt nu men jobb ett par dagar till.
Har shoppat mig lite blommor som jag fått ner i jord idag, dock saknas det en hel del så måste shoppa lite till men det gär mig inget alls :) Det är nått jag gärna spenderar pengar på.






Tänk va underbart och hemtrevligt lite blommor gör det :)


Förutom att planterat blommor har jag träffat Maria + ungarna och varit in till stan en sväng.
Träffade även Mamma uppe vid nya fiket i hytta och vi drack lite kaffe och åt morotskaka, ska åka dit igen då det var mysigt och glassen såg god ut men vill gärna ha lite mer värme ute innan jag äter glass..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus