Helgen över..

   2012-06-17 - 22:02:54

Söndag kväll och denna helg är över, väldigt snabbt gick det också..
Men har haft en trevlig helg så det är helt okej ändå :)
Och dessutom är det ju kortvecka med midsommarafton på fredag som jag ska spendera med bästa Maria m.fl.


Förra årets midsommarstång som jag och Thess skapade!


Gårdagskvällen med överaskningskalas blev väldigt lyckat, god mat och trevligt folk som ledde till
en massa skratt och prat. Dock väldigt sent innan vi kom i säng så sov bort halva dagen idag :/


Annars idag har jag varit med Mamma till Nora, vi planterade lite fina sommarblommor på morfars grav och handlade lite på ICA. Önskar vi kunde ha en sån stor ICA här med! 
Även städat huset så nu luktar allt liljekonvalj :)
Ska straxt lägga mig i renbäddade sängen och sova så jag orkar upp imorgon.




"Klickade" hem dessa nya skor nyss, promenadskor!
Så nu ska jag ta och börja gå lite igen!


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Bra att du köper fot riktiga skor!Vi kan ta långpromenader ibland,jag behöver oxå röra på mig! Kram min tuss!=)

2012-06-18 @ 16:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus