Lördag.

   2012-06-02 - 15:22:45

Ännu en arbetsvecka har gått förbi, har gått ganska så snabbt och det är väl skönt..
Sovit dåligt och haft svårt att vakna på mornarna, det märktes även idag då jag klev upp vid 12 !! fy..





Gårdagskvällen spenderade vi i Reboda med världens bästa svägerska och med hennes familj.
Blev bjudna på god mat och även lite för mycket godis. Men underbart att umgås med dom <3


Nått år gammal bild på Maria o Tomas, <3 Taget av Sara.


Idag har jag tvättat lite och blev väldigt sugen på ugnspannkaka så har nyss tryckt i mig nästan en halv ugnsplåt själv ! Bläk, är för mätt nu..
Vet ej vad jag ska göra resten av denna Lördag men det visar sig.
Vädret gör ju att man blir seg och vill vara inne iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus