Helgen som varit..

   2012-06-10 - 11:36:43

Söndagen är redan här och jag började den med att sätta kaffet i fel strupe så jag spruta kaffe överallt.. :/

Helgen har varit mycket bra iaf, hunnit med att träffat mycket folk och haft det trevligt.
Började med i fredags då vi åkte upp till Karin m.fam och fika lite för att grabbarna slutat skolan, god jordgubbstårta och gott sällskap. Även Maria + familj var där och min lilla Mamma kom upp en sväng för att lämna av Troja som skullefå vara där i helgen..


Musse :)

På kvällen tog vi med Härder och Jimmy ner och metade lite, ett par fiskar blev det iaf men sen blev det lite kallt och myggit så vi avslutade kvällen med och titta lite tv hos härder.




Igår hade jag ett fullt schema, tvättade ett par maskiner, planterade blommorna som jag och Evelina var in och köpte, blev riktigt fint och tror nog det räcker med blommor.. För stunden iaf :P
Sen for jag ut till Snuggan fikade lite och busade med Meja som dom var barnvakt åt..
När jag väl skulle åka mot Maria så ville Meja bli med så jag tog med henne dit några timmar.
Dom timmarna gick fort, vi åt gott och hade det gott och Meja busade på med Evelina!



<3

Sista timmarna på kvällen spenderade jag med att vara hundvakt åt Gibson,
gick bra då vi mest kolla tv och gosa lite i soffan :)




Gibson och Leah :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus