Helgen över och Måndagen är här igen.

   2012-03-05 - 08:28:37
Helgen är över och jag sitter med mitt kaffe som vanligt. 
Ska snart bege mig till praktiken :)
 
Lördagen Blev en kanon dag, började ju med att åka upp till Snuttebo och mata katterna som blev jätte glada när det kom någon irrade runt överallt och sprang rally mellan mig och maten :) Sötisar.



Kvällen blev helt klart bästa på länge, kul att träffa nästan hela familjen på en gång och göra nått tillsammans.
Var även jätte skoj att titta när Nicke och Dazed spelade på bistro, duktiga dom är.
Hann t.o.m med efterfest hemma vid Nicke o Carro så klockan blev nog nästan 4 innan vi var hemma.


Bror<3


Igår var det städning som gällde, skurade golen så det luktade så gött i hela huset!
Var även ute i solen en sväng och gick och plocka skräp fr gården och städa ur bilen lite :)


Kommentarer
Postat av: sara

Men va sött kort på missarna =)

2012-03-05 @ 10:45:20
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus