Helgen.

   2012-03-11 - 12:02:41

Haft en bra helg och söndagen kom fort, städning och tvättning på schemat som vanligt.

Gårdagen var full i skoj, först Kumla med Frida och shoppa blommor till butiken massa fint kom med!
Sen hem en sväng, satt i solen och fick spontant kaffe besök, Sandra,Krille med barn kom förbi :)
Sen åkte vi mot Nora, hälsade på Frida och Erik och kolla på deras hus, riktigt fint hus :)
Hann inte änns gå in hemma innan jag åkte mot Snuggan, åt mat, kolla på SM i sjung och tryckte i mig en räksmörgås, mums ! Väl hemm efter det va det bara att sätta sig bakom ratten igen, åka till Linde och hämta hem Duschen och Fanta, tyvär fick vi åka till akuten direkt så det varit en för hungrig? hund som tuggat på Mattias..

Har fel dator nu då våran vanliga är på lagning så inga bilder på denna..



Måste även shoppa jord så jag kan börja så mina frön ! är ju snart mitten av Mars ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus