Lovley !

   2012-03-23 - 22:54:59

En underbar dag har gått mot sitt slut.
Solen har värmt och även hjärtat, hälsat på massa vänner idag och haft med lilla Troja till jobbet.
När jag skulle lämna tillbaka henne till Mamma så fick jag mig en underbar present, Mamma o Pappa hade köpt Thomas Sabo armbandet till mig ! Det som jag drömt om ett tag nu, lycklig som få nära till tårar !
 Älskar mina söta föräldrar så mycket <3



Glömde dock jorden på jobbet idag igen så får skava in till Linde imorgon igen och hämta den så mina små frön kommer i jord någon gång. Hade även tänkt få lite sol på mig imorgon och tänker därför lägga mig nu så jag kommer upp i tid och orkar pyssla runt ute lite :)
Ute möblerna är redan framme då jag har en söt karl som hade ställt fram det när jag kom hem fr jobbet idag :) Duktiga  han <3

Även premiär grillning imorgon i Snuggan, ska bli så gött !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus