Lussitago fynd!

   2012-03-19 - 08:22:32

Solen lyser och det gör ju vilken morgon som hellst till en bra morgon.. Tyvär ska de ju alltid blåsa när solen är framme, blir jag sur på.. Menmen, ser ut på vädret att solen ska vara här hela veckan. :)

Igår var det städning och tvättning på schemat som vanligt, åkte även ut till Snuggan och tvättade bilen :)
Satt sen och titta på mamma en sväng när hon fixa i trädgården och jag fann min första tussilago för iår ! :D
Tänk att man kan bli så glad för en liten blomma som luktar illa :)
Var även in på Ica och köpte mig min första Dahlia knöl, röd men vita kanter ska den bli.
Ska börja så allt i veckan tänkte jag, som jag längtat.



Mycket i huvet, man hör men det känns som det glider av direkt för ens egna tankar tar för mycket plats..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus