Måndag igen.

   2012-03-26 - 08:32:35

Måndagen är här igen, tror den där timmen känns lite just nu..
Inte så varmt ute än, bara 1grad..

Haft en kanon bra helg, fått mycket gjort i det fina vädret.
I Fredags hälsade jag på hos folk, var bort till Mellanvägen, sen gamla grannen och även upp till Snuttebo en sväng. Trevligt att hälsa på folk, måste ta mig tid till det oftare.

Lördagen låg jag mest i solen, så skönt ! Och hann även klippa ner massa tort och dött i trädgården.
Men på em åkte vi till Snuggan och grillade, riktigt gott med årets första grillning. Mums !
Och på kvällen for vi till Härder och lekte där en stund.






Igår var det städning och tvättning som gällde, vädrade ur hela huset och hängde ut mattorna.
Fick även besök av Maria med familj och Linus o Albin kom ner cyklande. Tommy hjälpte oss att klippa vårat träd så nu är det snyggt och fint.
Fick äntligen ner mina frön i jorden igår också så nu är det bara att vänta och hoppas att det blir några fina plantor :)




Skoter åkning också ;P


Kommentarer
Postat av: Sara

hoppas det jag med =)Kram!

2012-03-29 @ 09:21:35
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Celine Lindkvist

Heejsan! Sugen på ett bloglovin byte kanske? ;)

2012-04-01 @ 14:44:28
URL: http://celinel.blogg.se/
Postat av: sara

Nej jag tror vi bestämt oss för att inte åka. Går åt så mycke pengar & så ska man ha barnvakt. Iaf jag struntar i det. Tror jimmy sa det oxå. :/

tack :)

2012-04-01 @ 15:10:03
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus