Onsdag hela dagen.

   2012-03-07 - 20:26:29

Onsdag kväll redan, veckorna går så fort nu när jag har praktik.
Men det är ju så, ju roligare man han ju snabbare går tiden :)
Börjar märkas att både påsk och vår närmar sig, påskliljorna har kommit och även massa fina ägg!
Påsken är mysig tycker jag, den ger hopp om sommaren!

Häromdagen fick jag 2st kaffekoppar till av Johanna, vilka snälla vänner jag har ! Så nu har jag iaf 4st snyggkoppar, ska bege mig in någon dag med Mamman och shoppa några fler :)



Igår blev jag riktigt förbannad på tvn, Idiot juryn i top model röstade ut Viktoria ! Fan, ville ju att hon skulle vinna, värre blev det att det va mot den där lilla prutt tjejen.. Grr!


Nu ska jag bege mig upp till soffan och slappa lite innan jag ska sova :P
Bjuder på en bild från idag då jag och knähunden? Dio gosade lite<3



Tackar Dio och hans vän?Boston för att jag nu inte längre är rädd för Staffar ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus