Onsdag

   2012-03-21 - 08:29:06

Onsdag mitt i veckan. Solen lyser denna morgon och det är jag glad över.
Ska tydligen bli riktigt varmt och skönt idag så det ser jag fram emot !

Jobb igår och som vanligt får man sig ett par riktiga skratt varje dag, såna där som förlänger liver ett gnutta.
Helt underbart är det, vilka brudar<3

Shoppade med mig lite nytt fint till köksbordet igår också zink, pelargon, plättar i luften och en söt flygande gris :) Kul med lite nytt ibland, det förgyller.





Kom även på tal om nya telefoner igår, och jag är riktigt sugen på Nokias nya verk.
Tror den ska få bli min så fort jag har råd igen. :)
Och råd för nå skoj kommer jag ha lagom till midsommar då jag kommer få tillbaka några lusentappar på skatten även i år :) fina pengar de där.



Tror nog det får bli en blå också :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Snyggt! =) även telefonen, även om jag är lite anti-Nokia =)

2012-03-21 @ 09:09:17
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Sarah Eklöf

Älskar grisen! ;)

2012-04-08 @ 11:52:13
URL: http://thesve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus