Sol :)

   2012-03-23 - 08:00:25

Underbart väder denna vecka och även denna dag, blir ju så lycklig av det !
Uppe för andra gången nu, smått förvirrad för någon timme sen och trodde jag skulle upp så gick upp men insåg ganska snabbt att det var fel så la mig igen :)

Ska piggna till och fixa ett fejs sen ska jag åka och hämta lilla Troja så hon får vara med en stund idag.
 Hon kommer bli så glad, slippa ligga inne medans Mamma sover bort nattjobbet.
Och sen är det helg :) Ska fixa ute, och så mina frön! Måste bara komma ihåg jorden idag!!
Sen blir det grillning i Snuggan, årets första grillning. Mums!



Troja, med grädde i skägget :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Ska vi grilla i helgen? Kram!

2012-03-23 @ 09:57:11
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus