Allt & inget..

   2012-03-18 - 11:58:04

Inte så mycket bloggande längre, finner ingen tid till det eller fantasi om vad jag ska skriva om..
Händer inte så mycket utanför praktiken och dom vanliga vardagarna, laga mat, duscha kolla tv och sova..



Helgen har varit trist som F*n, rasslig i buken då magsjukan tagit mig halvt.. Som tur bara fr ena hållet och det är jag glad över då jag hatar att spy!
Så hela helgen har jag spenderat i soffan och vilat upp mig och försökt äta tillbaka allt..
Men nu mår jag bra ifrån det iaf och hoppas på en bra vecka i butiken utan sjukdomar och elände..

Ingen sol har det varit heller och humöret har inte varit det bästa, just nu ser det ut att kunna spricka upp mot em och jag hoppas på det så jag kan sätta mig ute en stund och få lite frisk luft.
Va ute en sväng och gick runt huset igår, såg då dom första snödropparna och blev rysligt glad!
Underbart med lite vårtecken dessa grå dagar..



Även spenderat många mornar på H&M och Ginatricots hemsidor och tittat på alla nya fina vår kläder!
Gud vad det ska shoppas när slantarna börjar rulla in igen! Ny bikini är ju ett måste, och nått gulligt linne, snygga shorts och nya skor men det blir ett par converse! längtar..
Thomas Sabo armbandet ska även bli mitt, det kommer bli det första jag handlar! Man måste nog unna sig själv nått ibland, trots att jag är sån att jag får dåligtsamvete för allt jag köper. Ska försöka vända på det.



Kommentarer
Postat av: bibbi

Ja äntligen är nog våren här!=) O det är klart att du måste unna dig nåt nytt ibland,utan att ha dåligt samvete! Att köpa nåt man längtat efter länge piggar ju upp en massor!=))Kram min tuss!=)

2012-03-18 @ 12:18:17
Postat av: thess fd. granne

Njut av livet, följ ditt hjärta och följ känslan, flyg genom livet dit vingarna bär. Våga chansa och var inte rädd. Man lever bara en gång.

2012-03-18 @ 13:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus