Vårkänslor.

   2012-03-13 - 08:31:08

Underbart väder att vakna till både igår och idag, redan nu visar termometern 9+ :)
Igår vaknade jag till våra små inneboende som kvittrade för fullt, och även svanarna flög över huset på morgonkvisten :) Känns som att det är på väg till vår nu, på riktigt!

Var iväg till Järle,Kanan och handlade massor av lökväxter till butiken igår fullt i fjärilar var det där, dom första jag sett i år. Blev väldans lycklig av att se dom, tyvär fanns det även getingar och det var inget jag saknat..
Fullt i små söta plantor överallt, blir helt till mig ! Längtar.



Snart kommer väl dom trötta humlorna fram, söta men lite för påflugna när dom är nyvakna :)


Kommentarer
Postat av: Simon

Vintern gör säkert comeback när man minst anar det :/

2012-03-13 @ 09:18:04
Postat av: Sara

Det var jättemysigt! Nästa helg ska bli kanoooonväder, ska vi kasta fram grillarna då kanske? :)

2012-03-18 @ 11:46:11
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus