Fredag igen.

   2012-05-04 - 15:04:31

Fredag igen, ganska skönt med en kort vecka då jag varit mer trött än pigg på jobbet..
Men vi har fått en hel del gjort så det känns skönt, älskar att göra skillnad.


Blommande körsbärsträd fullt av surrande humlor :)


Har även hunnit med att varit upp till Reboda i veckan, hälsat på söta familjen där.
Lika trevligt varje gång! <3
Och nu har dom ju precis fått tre nya bäbisar, grisbäbisar! Så söta.


Kluven hur jag ska spendera min helg, antingen följa med Tomas upp till PPF och hjälpa till med bilen eller vara hemma.. Tror nog jag blir med upp men som sagt vet ej än..
Nu ska jag iaf ta med mig en termos kaffe och åka tillbaka upp till verkstaden och slipa lite..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus