Fredagen.

   2012-05-18 - 20:01:26

Fredagkväll och jag är mätt och seg efter massa gott som vi kasta på grillen mellan skurarna..
Blir trött på detta väder, regn,sol,regn,sol.. Kan inte göra ett dugg ju..
Grabbarna fixar med bilen och jag fundrar på och duscha och lägga mig på soffan igen..
La mig där vid 3tiden och skulle vila, vaknade efter 5 :/ Inte okej, blir ju helt mupp i huvet..


Varit iväg och jobbat idag, rensat ogräs tills ryggen gick av typ..
Men var en trevlig dag iaf med skrattanfall och Chesscake firande för att söta Josefin fyller år idag! 
Trots vädret blir man ju lycklig av blommorna som kommer upp överallt på mitt jobb och
jag kan ju inte låta bli att ta kort :)  


MUMS!<3





Efter jobbet tog jag med mig Linus ut till Snuggan där vi tog en lite längre promenad med Troja,
 solen lös hela tiden så det blev en riktigt fin promenad.
Och om igen blir jag förälskad i Snuggan, en vacker dag lär jag nog flytta tillbaka till lugnet och naturen. <3


Kommentarer
Postat av: Simon

Lugn, värmen kommer i nästa vecka :)

2012-05-18 @ 20:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus