Längtan till värmen..

   2012-05-14 - 18:21:05

En heldag med trimmning på jobbet är över, känns i axlar och ömmar på höften efter selen.
Men fortsätta med det imorgon, för klippa gräs lär vi ju inte kunna än på ett tag,
inte om det inte är uppehåll någon dag iaf.. 


 Fin Schörka vi har.

Här hemma har jag nyss kastat in 2a maskin med tvätt, diskat och duschat..
Orkar nog inte så mycket mer idag, inte änns sugen på att äta idag :/
Menmen, finns ju en soffa som väntar på mig nu ska inta den tills tvätten är klar. 


Just nu i detta gråa väder längtar jag otroligt mycket till Thailand,
 resan är redan bokad och den 5e Januari far vi iväg igen denna gång 4veckor!
Ska bli så skönt !




Längtar..


Kommentarer
Postat av: bibbi

Men ooooo,nu längtar jag med jätte mycket när jag ser bilderna!

2012-05-15 @ 15:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus