Ledig dag.

   2012-05-17 - 09:40:12

Skönt att vara uppe i tid denna lediga Torsdag :)
Ska försöka göra någon nytta idag, städa ute på altanen och få det fint där.
Började lite smått igår med och plocka lite men måste fundera ut vilka möbler vi ska ha där..
Hann iaf plantera ner min Dahliaknöl och min hängpelargon, och även trycka ner solrosor och Pionvallmo i en liten rabatt jag har vid vedboden.


fr förra året.

Denna vackra vallmo jag fått av Maria, hoppas det kommer upp :)


Igår jobbade jag till 12 sen åkte jag upp till underbara Maria, vi satt och tala bort 3 timmar.
Så lovley att bara sitta och prata och allt och inget.
Jag var farsinerad över alla dessa fåglar som besöker deras gamla träd på gården, domherrarna var framme ett gäng, och massor av andra småfåglar plus att det kom en stor hackspett och kaxa upp sig. :)
Djur och natur gör en glad, hade även muppkatten i knät nästan hela tiden så gosig och självklar vill "lilla" Loke va med i knät men han är lite för stor :P  !
Självklart hälsade jag på grisarna också, dom hade växt och var lite svåra att få på kort.





Ha en fin dag alla :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus