Onsdag.

   2012-05-23 - 21:48:59

Onsdag kväll, vi packar våra väskor inför kommande "resa" till Kloten.
Där ska vi spendera Torsdag-Söndags med min närmaste familj :)
Kommer bli toppen, Hoppas vädret är lika underbart som det varit i veckan.
Men svårt att packa, har packat allt fr Bikini till mössa o vantar :)

Som sagt vädret har varit kanon i veckan, kan inte annat än o älska det.
Skönt med ute jobb nu och vi har äntligen hunnit klippt gräset för första gången i år.
Mer o mer blommor blommar och det gör mig lika lycklig som solen <3
Även lite nya fräknar efter några dagar på klipparen, det gillas !






Efter jobbet idag for jag in till Butiken, Lyckoklöver förståss och skulle hälsa på en sväng.
F hade tyvär åkt hemåt redan men fick träffa Dio och Johanna och det gör mig glad.
Glad att jag ej hade så mycket pengar nu för då hade dom vart slut :P Så myclet nytt och fint!
Men köpte med mig några ljuslycktor hem iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus