Shopping !

   2012-05-12 - 18:57:57

Lördag !
Haft en bra dag med shopping i Marieberg med söta Mamma.
Mycket folk, men första gången på säkert 5-6 månader jag var där..
Fick med min lite fint hem, bikini, tröja, och en finare topp.
Var ju även in på Ikea så fick även med mig en del grejer ut därifrån :)


Blev mer fr Ikea, men det står i diskmaskinen. Nya glas och fler fina kaffekoppar i glas.


Snygga färger när (om) man blir brun :)

Just nu sitter jag och fundrar på vad jag ska göra, ta en dusch och fixa mig lite för att sedan åka mot staden.
Vårmönstring idag så blir att kolla på lite bilar och träffa folk, även ragga runt i "discotältet" dom ställt upp :) 
Svårt att klä sig tycker jag, vill ju hellst ha termobyxor och vinterjacka men det är ju inte så skoj.. 
Ne dricka upp mitt kaffe och ser styra upp nått. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus