Allt som passerat..

   2012-05-01 - 10:03:33

Blev ett stort glapp här igen..
Valborg har nyss paserat för dom som lagt sig.. Jag hade kunnat varit utan dagen helt faktiskt.
Men kom iaf ner och kolla lite på brasan och fyrverkerierna..

Dagen idag ska jag spendera på nå skoj sätt, hälsa på i Reboda och åka till Mamma o Pappa.
Och framförallt njuta av ledighet och sol!


Racet i helgen var skoj men bara för att det var årets första..
 Blåste iskallt och inte alls kul när det bara är test körningar utan tidtagning och speaker..
Kvällen efter racet spenderade vi hos min kära syster, åt god mat och hade det trevligt.















Var även in till Syster i Söndags så hon fick hjälpa mig med att färga mitt hår, lite slingor och toning över det så nu ser man lite mer ut som folk igen.
Avslutade Söndagskvällen i Snuggan med Bror, Mor o Far, grillning och övertrötthet ledde till dom härligaste skratten på länge <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus